Kivételezettnek lenni: örök élmény!

2010. október 12. 15:20 - kontaktia

Holnap prezentálok egy vevőelégedettség vizsgálat eredményt.

Namármost: papíron is ott kell legyen az anyag. Színes diagramok, táblák, terjedelmes elemzés. Mindez nyomtatva, spirálozva, több példányban.

Szeged Nagyáruház, Printker. Nem hagyhatom szó és név nélkül. Először egy zárva tábla fogadott, a héten a szolgáltató pultán lévő kolléga szabadságon van. Nekem viszont muszáj volt ezt itt és most elintézni. (Hozzáteszem, húsz perc parkolóhely keresés után nem vagyok képes másik papír- vagy fénymásoló üzletet keresni!)

Az eladók nagyon készségesek voltak és jött a helyettesítő. Nagy türelemmel válogattuk össze, hogy melyik oldalakat kell színesben, melyikeket fekete-fehérben nyomtatni, aztán összerakta a példányokat. Kriszta, merthogy így hívják. Röpke 40 percig csak és kizárólag nekem működött a szolgáltató pult az üzletben! És készen lettünk mindennel.

Elismerésem: valóban ügyfélnek, megbecsült, kivételezett ügyfélnek éreztem magam! Van ennél jobb reklám?

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://kontaktia.blog.hu/api/trackback/id/tr922365742

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oakeshott 2010.10.24. 08:23:09

le kéne tesztelni a Telenor ügyfélszolgálatát is, hamarosan nyílt nap lesz, a meghívó videó alapján magabiztosnak tűnnek:

www.youtube.com/watch?v=1zqjE-iHMK8

:)