Marketing kilóra?

2018. január 08. 14:38 - Andrea.Pataki

Szakmai morfondírozások 2.

Szakmai morfondírozásaim egy-egy negatív jelenséget vagy épp döntési pontot, dilemmát mutatnak be. Vitaindító, provokatív stílusban. Ezért ezek a cikkek leginkább kollégák vagy a szakma iránt mélyebben érdeklődők számára készülnek. Első cikkemben a Facebook  jelenléttel kapcsolatos aktuális…

Tovább
Szólj hozzá!

Szakmai morfondírozások 1.: Mindennapi Facebook dilemmáink

2017. november 07. 09:36 - Andrea.Pataki

Szakmai morfondírozásaim egy-egy negatív jelenséget vagy épp döntési pontot, dilemmát mutatnak be. Vitaindító, provokatív stílusban. Ezért ezek a cikkek leginkább kollégák vagy a szakma iránt mélyebben érdeklődők számára készülnek. Első cikkemben a Facebook  jelenléttel kapcsolatos aktuális…

Tovább
Szólj hozzá!

10 egyszerű lépés, hogyan szórd el a pénzed Facebook hirdetésre

2017. október 11. 21:08 - Andrea.Pataki

Két oka van, hogy ez lett a blogbejegyzés címe. Az egyik ok, hogy azt mondják tapasztalt szövegírók, hogy az ilyen és hasonló címek esélyesen arra csábítanak, hogy elolvassák a cikket. Tettem egy próbát... A másik ok, hogy Facebook képzéseim során néha meglepődtem, hogy vannak, akik már egy ideje…

Tovább
Szólj hozzá!

Facebook-Mailchimp házasság. Tetszik, nem tetszik...

2017. szeptember 12. 15:00 - Andrea.Pataki

Jellemzően klassz dolgok születnek, ha két jó megoldás összekapcsolódik. Ezt vártam attól is, amikor a Mailchimp bejelentette: összebútoroznak a Facebook hirdetésekkel.   Az eredmény azonban -egyelőre- eléggé vegyesre sikeredett. Sorra vettem, mi tetszik és mi nem a jelenlegi…

Tovább
Szólj hozzá!

Az eszköz az úr?

2017. augusztus 01. 14:45 - Andrea.Pataki

Kaptunk egy igen érdekes ajánlatkérést. A levél egyik része arról szólt, hogy szeretnének ajánlatot kérni keresőoptimalizálásra, Adwords kampányra, Facebook oldal működtetésére. A megkeresés második részében viszont azt ecsetelte az illető, hogy ezeket a csatornákat már használják, de nem hoznak…

Tovább
Szólj hozzá!

Vállalható?

2017. június 08. 10:47 - Andrea.Pataki

Ez a cikk talán kicsit off-topic-nak tűnik első látásra. De a látszat csal. Valójában nagyon is kommunikációs és szakmai kérdésekről fog szólni. Május 31. a hazai cégek számára fontos időpont. Az előző üzleti év beszámolójának leadási és a társasági adó befizetési határideje. Azon túl, hogy ezzel…

Tovább
Szólj hozzá!

D. Tóth Kriszta esete az online marketinggel

2017. március 29. 09:56 - Andrea.Pataki

Aki nem ismeri D. Tóth Kriszta nevét, az ne olvasson tovább. Nos, fel a kezekkel, ki az, aki itt most abbahagyta az olvasást? Na, jó, bárhogy is legyen, a cikk címének akár az első, akár a második része, vagy a teljes egésze miatt kattintottál ide, nem hagyom cserben a kíváncsiságodat. De még…

Tovább
Szólj hozzá!

Marketing tervezés márciusban. Noormális?!

2017. március 24. 16:42 - Andrea.Pataki

Mi marketingesek sokfélék vagyunk, sokféle vállalkozással és menedzsmenttel a hátunk mögött. Van, akiknél alap, hogy stratégiai marketing terv is készül, amihez éves terveket állítanak össze. Azokat jellemzően az év végén már jóváhagyják, januártól aszerint dolgoznak. Esetleg némi kiigazítással év…

Tovább
Szólj hozzá!

Evolution2017 - Vigyázat! Nagyon szubjektív beszámoló

2017. március 03. 19:21 - Andrea.Pataki

Tavaly októberben volt húsz éve, hogy rám ragadt a marketinges jelző. Habár azóta is büszkén viselem, időnként kétségek gyötörnek, hogy tudok-e eleget a szakmámról, képes vagyok-e követni azt a hihetetlen tempójú fejlődést, ami jellemzi. Nos, az Evolution 2017 konferencia első napjának végén…

Tovább
Szólj hozzá!

Ars poetica

2016. december 02. 17:12 - Andrea.Pataki

El kell áruljak egy titkot. Készül az új honlapunk. De miért is érdekes ez? Mert ilyenkor ugyebár az ember sok mindent újra gondol. Ha már újra gombol... Például hogy milyen szöveg kerüljön a Rólunk menüpontba. Sablonok, közhelyek helyett.   Pedig néha annyira közhelyesnek tűnik, nem is könnyű…

Tovább
Szólj hozzá!

Mindenkinek megvan a maga keresztje

2016. augusztus 06. 13:34 - Andrea.Pataki

Szakmai partnerünk hívta fel a figyelmemet egy cikkre. A cikk a hashtag marketing erejéről szólt, azt ecsetelve, hogy milyen jó eszköz ez ahhoz, hogy bevonzzuk az érdeklődőket. Őszintén szólva a cikk bevezetője alapján többet vártam. Valami új szempontot, amit eddig még nem fedeztem fel. Mert hogy…

Tovább
Szólj hozzá!

Termék vagy történet?

2016. május 24. 17:09 - Andrea.Pataki

  A marketing nem a termékről, hanem egy vágyott történetről szól. Akkor rögtön kezdjük is egy történettel. Nemrégiben a Kontaktia Facebook oldalán arra kértem az olvasókat, ajánljanak olyan témát, amiről szívesen olvasnának itt a blogban. Kedves ismerősöm, Máté, aki sikerfejlesztőként…

Tovább
Szólj hozzá!

Kríziskommunikáció az ügyfélszolgálaton

2016. április 14. 15:33 - Andrea.Pataki

Emlékszem még megboldogult távközlési szolgáltató munkahelyemről arra, milyen aprólékosan igyekeztünk kidolgozni egy katasztrófa helyzet elhárításának forgatókönyvét. Jómagam leginkább az ügyfél-kommunikációs témából vettem ki a részem. De persze, azonnal nyilvánvalóvá vált, hogy kell hozzá egy jól…

Tovább
Szólj hozzá!

Hogyan bírjuk szóra a néma elégedetleneket?

2015. július 15. 12:12 - Andrea.Pataki

Tizenöt évig voltam egy nagy bank átlagos ügyfele. A tizenöt év alatt öt alkalommal kerültem velük közvetlen kapcsolatba. Először számla nyitáskor, majd egyszer felhívtak, hogy hitelkártyát ajánljanak. A másik három beszélgetésem pedig akkor történt, amikor bankot váltottam.…

Tovább
Szólj hozzá!