Töréskár ellen

2018. február 12. 10:41 - kontaktia

Ez most egy picit hosszabb lesz, de érdemes rá időt szánnod. Még mielőtt késő lenne... *** A hacker-ek köszönik, jól vannak. Egyelőre nincs sok remény arra, hogy végleg elköszönjünk tőlük. Mármint a nem etikus típustól...   Nincs ez másképp a Facebook esetében sem. Ráadásul ha üzleti céllal is…

Tovább
Szólj hozzá!

A nagy céges Facebook dilemma

2018. január 12. 17:48 - kontaktia

Temessük vagy alkalmazkodjunk?

Amióta a Facebook vezetősége új nyilatkozatot adott ki, miszerint a céges bejegyzések nagyjából csak akkor jutnak el a felhasználókhoz, ha elég ingerkeltőnek, komment mágnesnek ítélik meg, egyébként pedig a személyes kapcsolatok erősítése a cél mindenek felett, máris sokan temetik ezt a…

Tovább
Szólj hozzá!

Tippek az ünnepi készülődéshez a Facebook oldalon

2017. november 29. 18:54 - kontaktia

Hipp-hopp, megint nyakunkon az év vége. A kampányok mellett időt kellene szakítani az ünnepi köszönő e-mail-ekre és az oldalaink alkalmi "felöltöztetésére" is. Van, aki grafikus csapatra bízza, és van, aki maga igyekszik megküzdeni a feladattal. Bárhogy is legyen, néhány jó ötlet, lehetőség…

Tovább
Szólj hozzá!

Álláshirdetési bejegyzés a Facebook-on

2017. november 20. 14:46 - kontaktia

A Kontaktia bemutatja

Ha azt az alcímet látod, hogy 'A Kontaktia bemutatja", akkor arra számíthatsz, hogy egy-egy új funkciót vagy új lehetőséget szedünk darabokra. Elmondjuk, mi tetszik, mi kevésbé, és hogyan érdemes használnod. Ez alkalommal a Facebook új bejegyzés típusát, az álláshirdetési bejegyzést nézzük át…

Tovább
Szólj hozzá!

Élet az Explore Feed után. Hogy mi után?!

2017. október 26. 15:41 - kontaktia

Hallottál már arról, hogy a Facebook a céges oldalak bejegyzéseit csak akkor jeleníti majd meg a felhasználók oldalán, ha a cégek fizetnek érte? Akkor most mi lesz? Amúgy meg mi az az Explore Feed?   Mindenek előtt ne pánikoljon senki! Elmondunk minden fontosat, amit most tudhatunk, és van…

Tovább
Szólj hozzá!

Ezért vontam már vissza egy Facebook oldal kedvelését

2017. augusztus 25. 14:53 - kontaktia

Facebook céges oldal tulajdonosként biztosan furdal a kíváncsiság: mi lehet az oka, hogy időről időre néhány -akár csak egy-egy, máskor pedig több- kedvelőd lemorzsolódik. Nem csak az okokat kerestük meg Neked, de van néhány tippünk is, hogyan akadályozhatod meg, de legalábbis minimalizálhatod a…

Tovább
Szólj hozzá!

B2B kommunikáció: Facebook kontra LinkedIn 1. rész

2017. július 26. 15:08 - kontaktia

Többféle céggel találkozunk, akik üzleti ügyfélkörben érdekeltek. Az egyik esküszik arra, hogy a Facebook  semmire se jó. Mások szerint ugyanez igaz a LinkedIn-re. És persze vannak, akik tanácstalanok, nem igazán ismerik a lehetőségeiket, amelyeket ezek a közösségi oldalak nyújthatnak a…

Tovább
Szólj hozzá!

Újrahasznosítás. Avagy a remarketing rejtelmei

2017. június 12. 19:22 - kontaktia

Van egy szó, ami ebben az évben valószínűleg mindent visz az online marketinges körökben. De mi is az a remarketing? Kinek jó?  Hogyan bánjunk vele, hogy sikerélményünk legyen? Máris elmondjuk a lényegét. Képzeld el a következő helyzetet: Egy ruhabolt tulajdonosa vagy. Bemegy hozzád egy fiatal…

Tovább
Szólj hozzá!

Mi ez az új őrület? Csoport kontra céges oldal a Facebook-on

2017. április 19. 13:05 - kontaktia

FIGYELEM! A cikk frissült a legújabb fejlesztések alapján. Látni fogod a változásokat.   Miközben a céges oldalak organikus elérései zúgnak lefelé, egyre népszerűbbek kezdenek lenni a -valamilyen rejtett vagy kevésbé rejtett üzleti céllal létrehozott- csoportok. Kollégák cikkeit olvasva előfordul…

Tovább
Szólj hozzá!

Trendi vagy ciki 2017-ben? 2. rész

2017. február 18. 13:52 - kontaktia

Az előző cikkben azt fejtegettük, mi lesz az idei marketing és kommunikációs divat. Mint minden intenzíven fejlődő szakmában, itt is lesznek olyan megoldások, amiket már nem érdemes használni. Sőt! Lesznek kifejezetten ciki eszközök, amiket jobb, ha elfelejtesz.   Íme a "makkos cipő-fehér zokni"…

Tovább
Szólj hozzá!

Trendi vagy ciki 2017-ben?

2017. január 13. 13:18 - kontaktia

Így az év elején lépten-nyomon szakértői cikkekbe botlunk. A téma: miről fog szólni idén a kommunikáció, mi lesz a trend a marketingben. Olvasgattunk, nézelődtünk, hozzátettük saját tapasztalatainkat is. Szerintünk ezek a legfontosabbak. Fogadjátok szeretettel! **** TRENDI VAGY CIKI?…

Tovább
Szólj hozzá!

Franchise és márka. FRISS példával!

2016. november 18. 11:16 - kontaktia

Egyre több vállalkozással találkozunk, akik a növekedési lehetőséget a franchise rendszerben látják. Igen, valóban jó eszköz, igazán jó példákat is láthatunk. Persze, mindenkinek elsőként a nagy nemzetközi gyorsétterem-láncok jutnak eszükbe, pedig vannak itthoni példák is bőven. Nyelviskola,…

Tovább
Szólj hozzá!

Logótervezés sok tanulsággal

2016. augusztus 28. 14:28 - kontaktia

Egy szép napon megszületett a döntés: A logót, ami a cég alapításakor készült, újragondoljuk. Sok oka volt ennek. Például hogy eltolódtak a hangsúlyok a vállalkozás profiljában, ami mára már egy modernebb megjelenésű, online felületeken hangsúlyosabban mutató emblémát igényelt. Mindig nehéz…

Tovább
2 komment

3 gyors tipp a vasárnapi újranyitáshoz

2016. április 11. 13:04 - kontaktia

Friss a hír, hogy ismét nyitva lehetnek az üzletek vasárnap és este tíz után, alkalmazottal is. Ha bolttulajdonosként érintett vagy és eldöntötted, hogy te is újra kinyitsz majd ebben az időszakban, készülj is fel rá alaposan! Hogy miért? Egy év elég hosszú idő ahhoz, hogy a vásárlói szokások…

Tovább
Szólj hozzá!

Kiss T. Anna: Szeress belém! A "láthatatlan" könyv a Kontaktián

2016. március 07. 12:03 - kontaktia

Nem kis kihívás egy könyvet jól megírni. De talán még nagyobb feladat hatékonyan eljuttatni azt a célközönséghez. Kiss T. Annával, a "Szeress belém!" című könyv szerzőjével készítettünk interjút. Természetesen marketing szemszögből. Nem rövid, de annál hasznosabb a cikkünk, akár könyvet írsz, akár…

Tovább
Szólj hozzá!

Hogyan veszíthetsz/nyerhetsz 30 ezer forintot 20 perc alatt?

2016. január 25. 20:45 - kontaktia

Nem egyszer hallom: Igen, fontos a jó kommunikáció az üzleti életben, de nem mérhető, mennyi hasznot hozhat például egy képzett és motivált munkatárs. Nos, most egy teljesen konkrét példát hoztam. Egyetlen esetet, ami megtörtént, méghozzá a vendéglátásban. (A kép csak illusztráció) Végy egy…

Tovább
Szólj hozzá!

3 félreértés a kisvállalati marketingben

2015. július 13. 09:39 - kontaktia

Többször hallottuk már úgy kezdeni egy kisvállalati marketing szakember előadását, hogy "a marketing nem egyenlő a reklámmal". Nyilván, van alapja, hogy ennek a mondatnak még mindig el kell hangoznia. Szerencsére sok kisvállalkozás már túllépett ezen a stádiumon. Azonban még…

Tovább
Szólj hozzá!

6 alapvető dolog, amit minden ügyfél elvár

2015. május 26. 18:42 - kontaktia

Sok helyen olvastunk már arról, mik azok a legfontosabb pontok, amiket egy ügyfél akar tőlünk. A Customer Service cikke is ezzel foglalkozik. Hogy miért hívjuk fel rá külön is a figyelmet? Mert talán a legegyszerűbben foglalja össze ezeket az igényeket. Ráadásul van hozzá néhány…

Tovább
Szólj hozzá!

József Attila esete a Big Datával

2015. május 18. 15:05 - kontaktia

„Számon tarthatják, mit telefonoztam s mikor, miért, kinek. Aktákba irják, miről álmodoztam s azt is, ki érti meg. És nem sejthetem, mikor lesz elég ok előkotorni azt a kartotékot, mely jogom sérti meg.” Ismerős sorok, József Attila Levegőt! című verséből valók. Sokszor és…

Tovább
Szólj hozzá!

Ügyfélszolgálati trendek 2015

2015. május 11. 17:11 - kontaktia

Aki olvasta a 2014-es és a 2013-as trendekről szóló bejegyzésünket, az most ismét talál néhány újdonságot a Forrester előrejelzésében. Néha már-már a sci-fi határát súrolják ezek az előrejelzések. De nincs mese: erre felé haladunk. És ha végig olvastátok, mi várható, akkor azért az is látszik,…

Tovább
Szólj hozzá!

Miért?

2015. április 28. 15:34 - kontaktia

Ha van kisgyerekkel tapasztalatod, biztosan ismered azt az időszakot, amikor a "Mi az?" kérdéseket felváltja a "Miért?" kérdések sorozata. Egy idő után már kifejezetten bosszantó tud lenni, amikor újra és újra felteszi a kérdést. De azért szépen sorban válaszolsz neki, míg csak…

Tovább
Szólj hozzá!